This question is not answered. Helpful answers available: 2. Correct answers available: 1.

Permlink Replies: 4 - Pages: 1 - Last Post: 07-Jun-2019 09:20 Last Post By: chauvin Threads: [ Previous | Next ]
chauvin

Registered: 28-May-2007
Bug ou pas ?
Posted: 03-Jun-2019 12:32

Click to reply to this thread Reply
Bonjour ,
J'ai un soucis avec ce skin :
si je sauvegarde le skin avec mes paramêtres par defaut ces derniers ne sont pas tous conserves lorsque je crée un nouveau .jap (position de l'entête par exemple etc....) ce qui m'oblige à les reprendre....
Ceci est une grosse perte de temps pour moi !
Une solution en vue ?
Cordialement

PS : j'ai également des blocages récurrents lors de la prévisualisation , plus aucunes actions possibles sur jalbum , et je suis obligée de tuer la tâche pour le relancer ?
Laza

Registered: 6-Sep-2005
Re: Bug ou pas ?
Posted: 03-Jun-2019 14:15   in response to: chauvin in response to: chauvin

Did you use "File -> Save as default" or "Save as skin default"? What happens if you select another skin (besides Tiger, Photoblogger or Projector) and the you select Photoblogger again? Perhaps the default settings of Tiger get imported...

The crashes with the browser might be better discussed in the "Bug reports" forum.
chauvin

Posted: 03-Jun-2019 15:40   in response to: Laza in response to: Laza

Toujours aussi réactif !!!!

J'ai utilisé 'Enregistrer par défaut" car mon skin par défaut est toujours chameleon (mon préféré....).

Je n'utilise pas Tiger , qui ressemble beaucoup à photoblogger - , ils ont des paramètres en communs ?
il n'y a pas de 'boites' dans Tiger ni de slider et puis je n'aime pas la barre de controle qui vient se positionner sur l'image.
Laza

Registered: 6-Sep-2005
Posted: 03-Jun-2019 16:37   in response to: chauvin in response to: chauvin

I still don't understand. If you are using Chameleon as default, then how do you use "Save as default" with Photoblogger? If you don't save the settings as default the skin's own defaults will be used when you change to Photoblogger. Why don't you create a simple album with Photoblogger, and once you are satisfied use the "Save as skin default".
chauvin

Posted: 07-Jun-2019 09:20   in response to: Laza in response to: Laza

oh yes sorry , it is correct.
Legend
Forum admins
Helpful Answer
Correct Answer

Point your RSS reader here for a feed of the latest messages in all forums