This question is answered. Helpful answers available: 2. Correct answers available: 1.

Permlink Replies: 4 - Pages: 1 - Last Post: 01-Mar-2018 10:48 Last Post By: Merlin2504
Merlin2504

Registered: 25-Jul-2016
aktualisierte Galerie wird nicht angezeigt.
Posted: 26-Feb-2018 13:22

Click to reply to this thread Reply
Hallo,

ich benutze PhotoBlogger für meine Website, aber ich bin auf ein Problem gestoßen, das mich daran hindern könnte, es weiter zu benutzen ...

Wenn ich eine aktualisierte Galerie auf meinen Webserver hochlade, sehen Benutzer immer die alte Version der Galerie.

Dies liegt wahrscheinlich daran, dass entweder die Datei album.xml oder .swf im Browser zwischengespeichert wird. Die einzige Möglichkeit, die Galerie zu sehen, ist, den Cache im Browser zu löschen ... Und selbst das funktioniert nicht immer.

Gibt es dafür irgendeine Idee?

http://www.duhlendorf.com/Bilder-64.Session/index.html

Vielen Dank

Klaus

übersetzt mit Google:

Hello,

I'm using PhotoBlogger for my website, but I've encountered a problem that might prevent me from using it again ...

When I upload an updated gallery to my web server, users will always see the old version of the gallery.

This is probably because either the album.xml or .swf file is cached in the browser. The only way to see the gallery is to clear the cache in the browser ... and even that does not always work.

Is there any idea for that?

http://www.duhlendorf.com/Bilder-64.Session/index.html

Many Thanks

Klaus
Laza

Registered: 6-Sep-2005
Re: aktualisierte Galerie wird nicht angezeigt.
Posted: 26-Feb-2018 14:15   in response to: Merlin2504 in response to: Merlin2504

I don't see this problem now. I made a small modification on the skin which should force the browser to reload the database after every new make. Can you please test if the attached skin works for you?

Ich sehe dieses Problem jetzt nicht. Ich habe eine kleine Änderung am Skin vorgenommen, die den Browser zwingen sollte, die Datenbank nach jedem neuen make neu zu laden. Können Sie bitte testen, ob die befestigte Haut für Sie arbeitet?

Attachment is below
Merlin2504

Posted: 28-Feb-2018 09:29   in response to: Laza in response to: Laza

Funktioniert leider noch nicht. Bekomme ständig Anrufe, das Sie die neuen Bilder nicht sehen. Jedesmal muss ich denen dann sagen, löscht euren Cache.
Leider sind nicht alle Computerexperten und faregn dann, was ist ein Cache?

Gruß Klaus

Unfortunately it does not work yet. Get calls constantly, you will not see the new pictures. Everytime I have to tell them, clear your cache.
Unfortunately, not all computer experts are faregn then what is a cache?

Greetings Klaus

Laza

Registered: 6-Sep-2005
Posted: 28-Feb-2018 13:52   in response to: Merlin2504 in response to: Merlin2504

Sorry, I forgot to made the code pass the "cache buster" string from one library into the other. Now it's hopefully fixed.

Edited by: Laza on 28-Feb-2018 14:04
jaskin changed
Merlin2504

Posted: 01-Mar-2018 10:47   in response to: Laza in response to: Laza

Danke jetzt funktioniert es.

Was hast du da überhaupt verändert?
Legend
Forum admins
Helpful Answer
Correct Answer

Point your RSS reader here for a feed of the latest messages in all forums