This question is not answered. Helpful answers available: 2. Correct answers available: 1.

Permlink Replies: 4 - Pages: 1 - Last Post: 18-Sep-2018 14:10 Last Post By: fedelelepore Threads: [ Previous | Next ]
fedelelepore

Registered: 26-Jun-2018
Perché caricare di nuovo l'intero album?
Posted: 17-Sep-2018 19:53

Click to reply to this thread Reply
Ho dei seri problemi nel caricare, l’album dopo alcune modifiche, nel trasferimento delle immagini sul mio sito mi ricarica tutto con una notevole perdita di tempo.
Faccio presente che la prima versione del programma aveva la v15.1 se non ricordo male, l’attuale è la v16.2.
Qual è il motivo?
Questo significa che apportando delle piccole modifiche all'album caricato esistente, anch'esso avrà un ricaricamento delle immagini del 100%?
Considerando che ho un notevole numero di foto scaricate, nel ricaricare il tutto impiega anche diciotto ore.
Mi augura che, si possa risolvere questo enorme problema.
JeffTucker

Registered: 31-Jan-2006
Re: Perché caricare di nuovo l'intero album?
Posted: 17-Sep-2018 20:32   in response to: fedelelepore in response to: fedelelepore

Sometimes when you install a new version of jAlbum, it is necessary to regenerate all of the images the first time you use it. This can happen because of major changes in jAlbum or major changes in the Java image processor it is using. This is not always the case, but sometimes it can't be avoided.

Of course, you should always click Genera album, and not Rigenera tutto.
fedelelepore

Posted: 18-Sep-2018 14:03   in response to: JeffTucker in response to: JeffTucker

Attachment Senza titolo-1.jpg (671,8 KB)
Ho eseguito la procedura suggerita, ma comunque continua a caricare tutto l’album.
Sono seriamente preoccupato per la situazione non posso caricare ogni volta che faccio una modifica 15000 MB di dati.
Allego foto.
JeffTucker

Registered: 31-Jan-2006
Posted: 18-Sep-2018 14:06   in response to: fedelelepore in response to: fedelelepore

That screen is just telling you how large the album is. It is not telling you that it is going to upload every file again. It will upload only the new or changed files.
fedelelepore

Posted: 18-Sep-2018 14:10   in response to: JeffTucker in response to: JeffTucker

Ok! Risolto grazie della disponibilità.
Legend
Forum admins
Helpful Answer
Correct Answer

Point your RSS reader here for a feed of the latest messages in all forums