Our rating is currently

8.8 / 10

Yes, here they all are!

2284 uncensored customer reviews – the good, the bad, and the ugly. Well most of them are actually amazing.
The reviews are written by customers from all around the world and are therefore written in different languages.
We use the independent review site Trustpilot to gather authentic customer reviews all traceable by order number.

Buy jAlbum!

Features   Free download

jAlbum Customer Reviews

jAlbum

First Use of jAlbum

4/5

Performed as described. Had no problem creating my first album and uploading it to my website. I modified the html code to add content to each slide.

(Sep 27, 2016)

/ Don ( )

jAlbum

PERFECT

5/5

ITS REALLY GOOD TO KEEP YOUR PHOTOS

(Sep 26, 2016)

/ SITGES ACTIU ( )

jAlbum

I've been using it for years and it gets better and better!

5/5

I've been using it for years and it gets better and better!

(Sep 26, 2016)

/ Loren Scherbak ( )

jAlbum

Really disappointing day trying to get the album to load

2/5

I chose you guys because you seemed simple to use. And you were. So I spent all this time uploading pictures of my son and his girlfriend together for the last year because they don't have that many pictures of them together. And I showed them to my son on his birthday as a jAlbum and he loved it. And I bought a subscription to your site so he could look at the album anytime and I could update it. and then the next day he tried to log on and he couldn't see anything. So I tried and got some unspecific error about it not finding the files. So I spent three hours on a saturday re-uploading the files (that doesn't work - it pretends it's reuploading them but it doesn't actually upload them). Then I renamed the album so it would actually re-upload all the files. And that worked. But when you clicked on the link, it still gave you an error. I did that four times. So there were four albums displayed on the website, and apparently all the files had uploaded four times, but the links on the website didn't work. So I finally just uploaded all the pictures to a Box account and he downloaded them from there. So now he just has the pictures on his computer and he will never use the jAlbum account that I created with love.Apparently it was just a web server issue on your part. Because the next day I guess someone came in and rebooted the server that's apparently under someone's desk and everything worked again. But the magic was gone. My gift was done. poof.My suggestion to you, from a person that works in an Enterprise world, is, if you aren't going to support the five nines of uptime, at least have error messages that your users can parse. If I had understood that the "I can't find those files" error message I saw was that your infrastructure was screwed up, I would have just given it a rest. But I instead assumed that it was user error and kept on trying to fix it. Which put me in a killing rage against jAlbum.'nuf said.

(Sep 25, 2016)

/ pam nesbitt ( )

jAlbum answer:

Hi Pam,
We're sorry you had a bad experience. We have of course refunded you what you paid.

Since you didn't contact our support (which of course is the fastest way to resolve any issue) we will contact you to figure out what happened. No one restarted our servers at that time, and they are of course not under our desks... They are located in this bomb proof server hall: http://davidekholm.jalbum.net/Pionen/

/jAlbum

jAlbum

Great results and good help-desk!

5/5

Since Picasa dropped me (ans a few others!) into nothingness, my husband found you, and managed to get over the few little points that we wanted changed, with the help of your Help people.We shall be completely happy IF you don't drown us in more mails for News and Appreciation and Offers!Thank you!

(Sep 18, 2016)

/ Suzy Vascotto ( )

Payment options

Payment options + many more...

Our company is credit worthy according to Bisnode's credit assessment system that is based on a number of decision rules. This credit rating is updated on a daily basis, and always shows the current rating and date.